30.8.2023 operativno-komunikacijska pisarna posreduje informacije o storjenih prekrških osebno na sedežu redarstva, Ulica heroja Tomšiča 2 – pritličje/soba 7, samo dopoldan med 8:00 in 10:00. Informacije o strojenih prekrških pa je možno pridobiti tudi popoldan med 15:00 in 17:00 po telefonu 02 2201 527.
1. Sklep 844-25/2023-205 – DGZR z dne 20.7.2023 Prične se z ocenjevanjem škode na stvareh zaradi posledic močnega neurja z dežjem in vetrom med 12. in 13. julijem 2023. Občinske komisije ocenijo škodo na stvareh na obrazcih 1, 3, 4 in 5 do 30. avgusta 2023. Podatki iz obrazcev so istega dne vneseni tudi v … Preberi več
9.8.2023, 16.8.2023 in 23.8.2023 operativno-komunikacijska pisarna posreduje informacije o storjenih prekrških osebno na sedežu redarstva, Ulica heroja Tomšiča 2 – pritličje/soba 7, samo dopoldan med 8:00 in 10:00. 9.8.2023, 16.82023 in 23.8.2023 je informacije o strojenih prekrških možno pridobiti tudi popoldan med 15:00 in 17:00 po telefonu 02 2201 527.
Skupna občinska uprava Maribor v ponedeljek, 14. avgusta 2023, zaradi kolektivnega dopusta ne bo poslovala. Skupni občinski upravi lahko pošljete pošto na elektronski naslov skupna.obcinskauprava@maribor.si ali po pošti na naslov Skupna občinska uprava Maribor, Ulica heroja Tomšiča 2, 2000 Maribor. Kolektivni dopust ne velja za službi Medobčinskega redarstva in Medobčinske inšpekcije.
Medobčinsko redarstvo pri nadzoru opaža, da veliko število voznikov/voznic v območju kratkotrajnega parkiranja plačuje parkirnino in pri vrnitvi do vozila so presenečeni, ker so redarji uvedli postopek proti njim zaradi napačnega parkiranja. Zaradi zmanjšanja števila teh prekrškov in boljše obveščenosti uporabnikov območij kratkotrajnega parkiranja podaja Medobčinsko redarstvo naslednje obvestilo: PARKIRANJE V OBMOČJU KRATKOTRAJNEGA PARKIRANJA Vozilo … Preberi več
Skupna občinska uprava Maribor v skladu s sklepom župana ta petek, 28. aprila 2023, zaradi kolektivnega dopusta ne bo poslovala. Skupni občinski upravi lahko pošljete pošto na elektronski naslov skupna.obcinskauprava@maribor.si ali po pošti na naslov Skupna občinska uprava Maribor, Ulica heroja Tomšiča 2, 2000 Maribor. Kolektivni dopust ne velja za službi Medobčinskega redarstva in Medobčinske inšpekcije.
Medobčinsko redarstvo, ki je notranja organizacijska enota Skupne občinske uprave Maribor kot prekrškovni organ v okviru in v skladu s predpisi skrbi za javno varnost in javni red. V spomladanskem času, predvsem pred velikonočnimi prazniki številni obiščejo grobove svojih najbližjih, prav tako pa se v teh dneh povečuje število sprehajalcev v parkih in mestnih gozdovih. … Preberi več
Skupna občinska uprava (SOU) Maribor je z delom začela leta 2020 na treh področjih dela,ki jih je do sedaj razširila na šest in združuje 18 občin ter več kot 200.000 prebivalcev. SOUMaribor pokriva področja inšpekcije, redarstva, varstva okolja, notranje revizijskestoritve, naloge iz področja urejanja prostora, civilne zaščite in požarne varnostiDirektorat za lokalno samoupravo, nevladne organizacije … Preberi več
Od leta 1992 v Sloveniji vsako leto 1. marca praznujemo dan Civilne zaščite. Ta dan je namenjen počastitvi vseh pripadnic in pripadnikov reševalnih služb, ki nepoklicno ali poklicno izkazujejo solidarnost in nudijo pomoč ljudem, ko jo potrebujejo. In tako kot vsako leto, je tudi v tem letu Uprava RS za zaščito in reševanje, Izpostava Maribor, … Preberi več
Od 25.1.2023 je v veljavi nova uredba, ki določa način izplačila subvencije za nakup lesnih peletov. Vlada je na svoji 58. dopisni seji sprejela uredbo, ki določa način izplačila subvencije za nakup lesnih peletov, podrobnejše pogoje glede dokazil in izplačil ter podrobnejšo vsebino spletne aplikacije za uveljavljanje subvencije. Uredba: https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2023-01-0154/uredba-o-subvencijah-za-nakup-lesnih-peletov Zakon o nujnem posredovanju za … Preberi več
Dne 28.12.2022 Medobčinsko redarstvo posluje na naslednji način. Sprejemanje prijav Dežurni redar po telefonu sprejema prijave ves poslovni dan Medobčinskega redarstva od 07:15 do 21:45: Informacije o storjenih prekrških Operativno-komunikacijska pisarna od 9:00 do 12:00 posreduje informacije o storjenih prekrških osebno na sedežu redarstva in tudi po telefonu: Operativno-komunikacijska pisarna od 14:00 do 17:00 posreduje … Preberi več
Dne 21.12.2022 Medobčinsko redarstvo posluje na naslednji način. Sprejemanje prijav Dežurni redar sprejema prijave ves poslovni dan Medobčinskega redarstva od 07:15 do 21:45 po telefonu: Informacije o storjenih prekrških Operativno-komunikacijska pisarna posreduje: Hvala za razumevanje!
Dostopnost